رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

جام جهانی 2022| شیاطین سرخ مقهور درخشش شیرهای اطلس/ مراکش با شکست بلژیک صدرنشین شد + فیلم

18:25 - 06 آذر 1401
کد خبر: ۴۵۳۱۵۶۰
دسته بندی: ورزشی ، عمومی
در دیداری از گروه F جام جهانی 2022 تیم ملی بلژیک در دومین دیدار خود مقابل مراکش شکست خورد.

خبرگزاری میزان – در دومین دیدار از روز هشتم مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ و در نبردی حساس تیم ملی بلژیک در اولین دیدار گروه F و از ساعت 16:30 در حالی در استادیوم الثمامه به مصاف تیم ملی مراکش رفت که شیاطین سرخ اروپا می‌توانستند با توجه به برد اقتصادی در بازی نخست مقابل کانادا با کسب یک پیروزی دیگر صعود خود به دور حذفی را مسجل کنند، اما شیرهای اطلس برخلاف بازی قبلی نمایس بسیار درخشانی داشتند و در نهایت مزد بازی خوب خود را گرفتند و موفق شدند با نتیجه 2 بر صفر بلژیک پرستاره را از پیش رو بردارند.

نیمه اول این بازی موقعیت چندانی نداشت و تنها در دقیقه 1+45 سانتر حکیم زیاش از روی ضربه کاشته به قصد گل به تور دروازه کورتوا نشست، اما داور بازی از طریق کمک داور ویدیویی این گل را آفساید دید و مردود اعلام کرد.

در نیمه دوم سفیدپوشان مراکش موقعیت‌های خطرناک‌تری داشنتند و بالاخره قفل دروزاه کورتوا شکست و در دقیقه ۷۴ شوت عبدالحمید سبیری از روی ضربه کاشته و از زاویه بسته مستقیم وارد دروازه کورتوا شد. این پایان کار نبود و در سومین دقیقه از وقت‌های تلف شده پاس حکیم زیاش درون محوطه جریمه به زکریا ابوخلال و ضربه این بازیکن وارد دروازه بلژیکی‌ها شد تا اختلاف به ۲ گل برسد.

در نههایت مراکشی‌ها با نتیجه 2 بر صفر بلژیک را شکست دادند تا نماینده آفریقا با کسب این پیروزی ارزشمند به جام برگردد و موقتا صدرنشین گروه F شود.

با پیروزی شیرهای اطلس مقابل شیاطین سرخ تیم ملی مراکش با 4 امتیاز بالاتر از بلژیک 3 امتیازی فعلا در صدر گروه ایستاد و تیم‌های کرواسی و کانادا در رده‌های سوم و چهارم قرار دارند.

*بلژیک صفر – مراکش 2

گل‌ها: عبدالحمید سبیری(73) و زکریا ابوخلال(3+90) برای مراکش

کارت زرد: آمادو اونانا(29) از بلژیک/ عبدالحمید سبیری(5+90) از مراکش

داور: سزار راموس(مکزیک)/ کمک‌ها: آلبرتو مورین مندز و میگل هرناندز (مکزیک) ،‌ داور چهارم:  یوشیمی یاماشیتا (ژاپن)/ داور ویدیویی: فرناندو گوئررو (مکزیک)

*گل اول مراکش به بلژیک توسط عبدالحمید سبیری(73):

*گل دوم مراکش به بلژیک توسط ابوخلال(۵+۹۰):

*ترکیب تیم ملی بلژیک:

تیبو کورتوا (دروازه‌بان)، یان فرتونگن، توبی آلدروایرلد، توماس مونیه (۸۱- روملو لوکاکو)، آمادو اونانا (۶۰ - یوری تیلمانس)، تیموتی کاستانیه، اکسل ویتسل، تورگان هازارد (۷۵ - لئونارد تروسارد)، کوین دی‌بروین، ادن هازارد (۶۰ - دریس مرتنز) و میچی باتشوایی(۷۵ - شارل دکتلاره)

*ترکیب تیم ملی مراکش:

منیر مهند محمدی (دروازه‌بان)، نایف آگرد، اشرف حکیمی (۶۷- یحیی عطیه الله )، نصیر مزراوی، رومن سایس، عزالدین اناهی، سفیان آمرابات، سلیم املاح (۶۷- عبدالحمید سبیری)، حکیم زیاش، یوسف النصیری (۷۸ - عبدالرزاق حمدالله) و سفیان بوفال (۷۸ - زکریا ابوخلال)

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *